„Kolejne 365 dni”: sado-maso (ocena: 5/10)
Seks na stole, seks grupowy, seks na plaży, masturbacja pod prysznicem. A w sercu rozterka.
Bohaterka wyszła z postrzału bez szwanku. Lecz jej serce krwawi, bo kocha już nie swojego męża, a przystojnego ogrodnika-opiekuna.
Fabuła powoli wymusza zmianę konwencji. Erotyczny romans zbliża się ku końcowi. Zastępuje go dramat obyczajowy. Twórcy nawet to wyczuwają i w pewnym momencie rezygnują z irytującego montażu ukazując w dłuższych scenach uczucie kobiety. Jest to wciąż nieudolna próba, ale warto ją odnotować w zalewie niepohamowanej krytyki tej produkcji.
Więcej jest charyzmatycznej koleżanki głównej bohaterki. To nadaje komediowe tempo, chociaż wiele sytuacji jest przerysowanych. Olga jednak wnosi dużo wigoru rekompensując brak pomysłów scenariuszowych.
Seksu jest dużo mniej, w zasadzie szokować może co najwyżej scena grupowa z elementami SM. Problemem stają się warunki aktorki odgrywającej główną rolę, która wielkością biustu nie grzeszy. I trudno zrozumieć dlaczego włoscy przystojniacy tak się o nią zabijają (dosłownie). Szczególnie gdy na horyzoncie jest Natalia Siwiec.
Pewnie wszyscy, oprócz Netflixa czerpiącego zyski z beznadziei ale i szumu wokół tej produkcji, chcieliby żeby ta seria się już skończyła. Mogą się to jednak okazać równie złudne oczekiwania, co do nadziei bohaterki na spokojne małżeńskie życie.
Zalety:
+ skręcanie w kierunku dramatu
+ scena seksu sado-maso
+ komediowe akcenty Olgi
Wady:
- głupawy scenariusz
- irytujące dialogi
- nachalny montaż
- męcząca główna bohaterka i jej małe cycki
- negatywne oceny
Zwiastun:
produkcja: Polska
rok: 2022
dystrybucja: Netflix
premiera: 19 sierpnia 2022
gatunek: erotyk
· reżyseria: Barbara Białowąs, Tomasz Mandes
· scenariusz: Blanka Lipińska, Tomasz Mandes
· zdjęcia: Bartek Cierlica
· obsada: Anna-Maria Sieklucka, Michele Morrone, Magdalena Lamparska, Otar Saralidze, Simone Susinna, Ewa Kasprzyk, Dariusz Jakubowski, Natalia Siwiec
Comentários